
hala var mıdır bilmiyorum ama kız isteme merasiminde kullanılan bir cümle vardır.. oğlumuzun içkisi yok, sigarası yok, kumarı yok..
3 büyük kötülük olarak sunulur ve diğer bütün şeyler ya iyidir.. ya da sadece bu üç şey kötüdür..
sigara.. hiç içmedim diyemem ( itiraf.. ) ama toplasan 4 5 tanedir. onun olduğu ortamda bulunmaktan nefret edecek kadar uzak dururum.. onu kullanan arkadaşlarımdan bir anda soğurum...
içki.. yerine göre ve limitine göre tüketildiğinde en güzelidir.. sabah kahvaltısında bira içmek ile, 10 sene sonra görüşülen bir arkadaşla karşılıklı birer bardak bira içmek nasıl farklıysa işte alkolü yerine göre kullanmak o kadar güzeldir.. yeter ki yerdeki düz çizgiden şaşma..
kumar.. sigara içenlere neden içiyosun sorulacak en son sorudur.. dünya'nın en faydalı şeyi olarak görmelerine rağmen onlar da bilmez sebeplerini.. içki dediğim gibi duruma göre en güzelidir en keyiflisidir..
kumar ise yeri geldiği zaman inanılmaz eğlenceli yeri geldiği zaman bir "çökme" yolu.. 2.5 yıldan bu yana Kuzey Kıbrıs'ta yaşıyorum.. yani kumarın yörüngesindeyim.. ilk bir sene adım atmamışken artık pis bi kumarbaz olabildim diyebilirim ama nasıl..
kumar cebindeki son parayla oynanan değil, cebindeki paranın.. hani derler ya yerde bulsan tenezzül etmesin almaya işte o miktarda bir parayla oynanan şans oyunudur.. kimine göre o miktar 10 tl dir.. kimine göre 10.000 eurodur..
bir çok defa yaşamışımdır ki ayın 20sinde ay sonunu getirmeyi başaran biri olarak 10 - 20 tl lik bir bütçe ile 100 - 150 tl kazanmış veya tam tersi bir durumla 150 tl kaybedip 10 tlye muhtaç duruma gelmişimdir... kimseye asla kumarhaneye gitmeyin demem.. o renklerin o seslerin ne kadar can alıcı olduğunu bile bile.. gidin ama yanınıza 2 bira parası alın.. ve şansınızı deneyin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder